Sunday, August 26, 2012

Zawieszki w stylu shabby

Jako, że nieustająco wyposażam swoje wnętrze i - poza tworzeniem biżuterii - ciągle coś przestawiam, ustawiam, wieszam, szyję, haftuję, maluję postanowiłam przygotować także kilka nowych zawieszek do Ikati.


Na pierwszy ogień poszła tabliczka do łazienki. Postanowiłam pomalować ją na biało, przytrzeć i ozdobić napisem, z tego co widzę nietypowo, bo w języku polskim. Namalowałam także kilka łazienkowych akcesoriów. Całość utrzymana jest w biało-czarnej kolorystyce i zawieszona na naturalnym sznurku.


Następnie, zabrałam się za tabliczki do kuchni. Przygotowałam trzy wzory, które możecie zobaczyć poniżej. Dekoracje zawiesiłam na angielskich tasiemkach w groszki i krateczkę. I jak?


Na zakończenie, mam dla Was jeszcze decoupage'owe serduszka w kolorze nieba :)


No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com