Monday, February 20, 2012

Przygotowania do ślubu

Jestem obecnie w trakcie przygotowań do ślubu. Czekam na suknię i pantofelki. Powolutku zaczynam widzieć, jak to będzie. Lada dzień będziemy mieli zaproszenia.

Wymyśliłam sobie, że wybiorę jakieś gotowe kolczyki u jubilera, tak bez patrzenia, pomyślałam, że może jakiś oprawiony kamień, coś, czego sama nie zrobię. Im dłużej się rozglądałam, tym bardziej dochodziłam do wniosku, że nic mnie nie urzeka, że nie takie bym chciała, i że zaprojektuję coś sama, bo naprawdę niczego ujmującego nie znalazłam. Znacznie ciekawsze rzeczy niż jubilerzy mają do zaproponowania moje Koleżanki "po fachu".

Stąd pomysł na nowe kolczyki ślubne, takie, jakich sama potrzebuję. To wyjątkowy dzień, więc postanowiłam nie oddawać moich marzeń w czyjeś ręce w tak delikatnej, subtelnej i tak ważnej materii jak biżuteria ślubna... Do zaproponowania mam już kilka pierwszych par. Liczę także na Wasze sugestie i pomysły.

Zapraszam do działu z biżuterią ślubną w Ikati Jewellery.




1 comment:

MoniArt said...

Kolczyki wspaniałe, najbardziej podobają mi się dwie ostatnie pary :)

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com